Relax dagje - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Blijf op de hoogte en volg Ivanka

03 Mei 2015 | IJsland, Saurbær

Vandaag weer gewoon om half 8 begonnen met melken en vervolgens de paarden voeren. Verder was het vandaag een beetje een relax dagje voor mij. Ik heb mee de paardenstallen schoon gemaakt en geholpen met het beslaan van een paardje. Daarna ben ik samen met Olaf en Steene wezen paardrijden. Deze keer ging Olaf op Áhaetta en ik op Griper en Steene op Alta. Olaf en ik zijn vandaag ook met Agodi gaHan trainen, 1 van de 2 jonge paarden. Ik heb mee gekeken hoe ze hem longeerde zodat ik dat ook kan gaan doen. Ook heb ik vandaag voor het eerst op hem gereden. Dit ging erg goed! Vorig jaar heeft Olaf hem zadelmak gemaakt en daarna heeft hij een jaar op de wei gestaan. Ze was ook al begonnen om hem te leren tölten maar had er niet de tijd voor om hem goed daarin door te rijden. Dus nu aan mij de taak om hem te gaan leren tölten. Vandaag een begin eraan gemaakt en hij pakte het al erg snel goed op. De komende weken ga ik hem dus trainen. Ik begin samen met Svana over morgen. Want morgen staat op de planning om de koeien stal verder af te maken. Dus morgen heeft hij in ieder geval een dagje rust.
Verder heb ik vandaag niet echt veel gedaan dus echt een relaxt dagje :) ook wel weer fijn een keer een rustig dagje!
Straks weer melken en het avond rondje doen. Paarden voeren en schapen controleren.
Vandaag hebben we zelfs 13.8 graden gemeten in de zon. Wat een lekker weer is het vandaag. Echt super!!!!

  • 03 Mei 2015 - 21:26

    Irma:

    hai Ivanka
    Feesten en paardrijden wat wil je nog meer.
    Maar nu aan de slag met een jong paardje. ben benieuwd hoe dat gaat. Hoe zal het straks zijn als je weer bij Carla gaat rijden.
    Denk je dat het lukt om daar wat aan je stageopdrachten te doen?
    Nou nog veel plezier daar.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Saurbær

Ivanka

2015 Stage in IJsland. Bedrijf Middalur. Stage met koeien, paarden en schapen. 2017 Terug naar de boerderij!!

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 39164

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 31 Juli 2017

Terug naar Middalur!!!

19 April 2015 - 28 Juni 2015

Stage in IJsland

Landen bezocht: