Poets dagje - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu Poets dagje - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu

Poets dagje

Blijf op de hoogte en volg Ivanka

20 Juni 2017 | IJsland, Saurbær

Vandaag was een erg rustig dagje. Ik heb lekker uitgeslapen en dit deed me goed! Het weer was echter heel slecht, harde wind en veel regen. Geen weer om te gaan paardrijden dus, ik denk dat ik van mijn paard geblazen zou worden en in de bak rijden was ook geen optie want daar stond de merrie met haar veulen nog. Svana had de paarden dan ook niet naar binnen gedaan.
Vandaag was het dan maar een poets dagje. Ik heb de beneden verdieping, waar mijn kamer is, een keer goed onder handen genomen. Stofgezogen en alles gedweild en gepoets, wat rook het weer heerlijk fris beneden. Nog een paar wasjes gedaan en toen kon ik lekker gaan breien. als je zo de hele middag lekker kan breinen schiet dat best op met de trui. Ik ben al bij de derde keer om steken samen te voegen om een getailleerde trui te krijgen. In de avond heb ik mee de koeien gemolken en daarna lekker gegeten weer. Nu ben ik dus mijn blog aan het schrijven, dadelijk nog een stukje breien en dan weer op tijd naar bed vandaag.

  • 21 Juni 2017 - 00:06

    Joop:

    prima klimaatje om warme truien te breien.

  • 21 Juni 2017 - 15:38

    Riek:

    Ivanka
    Wat een leuke foto heb je gestuurd!
    Ook fijn dat je eens lekker uit kan slapen.
    Wel een verschil van het weer.
    Hier 32 graden erg warm en ook niet goed voor de dieren.
    Gisteren nog een grote brand hier geweest een opslag loods
    Als je dan de brandweer bezig ziet ,heb je daar heel veel waardering voor!

    Maar misschien kun je morgen weer met de paarden naar buiten
    Geniet nog wat van de dieren.
    Groeten v Riek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivanka

2015 Stage in IJsland. Bedrijf Middalur. Stage met koeien, paarden en schapen. 2017 Terug naar de boerderij!!

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 39189

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 31 Juli 2017

Terug naar Middalur!!!

19 April 2015 - 28 Juni 2015

Stage in IJsland

Landen bezocht: