Summer starts!!!! - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu Summer starts!!!! - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu

Summer starts!!!!

Blijf op de hoogte en volg Ivanka

14 Juni 2015 | IJsland, Saurbær

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan. Het was een relax dagje. Toch ben ik wel erg moe nu. Dus snel mijn blog schrijven, douchen, misschien nog even breien en naar bedje toe. Svana gaat morgen vroeg melken. Erg fijn!! Ze ziet goed aan me wanneer ik moe ben;P.
Ik heb vandaag best een eindje kunnen breien. Ik ben al een heel eind. 1 mouw is ook al af met dank aan Svana. Ik wordt hier op en top geholpen om me trui af te krijgen voor ik vertrek naar huis.
Ik heb denk ik nog tot een uur of 1 zitten breien en toen vond ik het wel onderhand tijd dat de paarden naar buiten gingen en ook van het weer konden genieten. Meteen de stallen maar op me gemakje schoongemaakt in me eentje. Het was onderhand al half 3 voordat ik klaar was in de stallen. Ik ben dus snel naar boven gegaan om ook wat te gaan lunchen. Svana had heerlijke gehakballetjes gemaakt en er waren gekookte eitjes. Heerlijke lunch dus! Opnieuw heb ik na de lunch zitten breien. Ik had er onderhand wel een beetje genoeg van en het was heerlijk weer om een ritje te gaan maken. Ik ben dus naar Svana gelopen of ik met een paardje kon gaan rijden, alleen. Het antwoord was; ja hoor pak maar wat je wilt. Oke! Dat is een brede keuze. Ze was alleen vergeten te zeggen dat de vrouw die Alta waarschijnlijk wil kopen ook kwam. Ik had dus Alta gepakt om te gaan rijden. Gudmunder kwam net op tijd en vroeg aan mij of die vrouw niet kwam. Ik zei dus geen idee, ik mocht pakken wat ik wilde. We hadden Svana gebeld en het even na gevraagd en ja hoor het vrouwtje kwam inderdaad. Toen had ik Sown maar gepakt. Best een heerlijk ritje. Ik was alleen vergeten dat ze alleen banger is van van allerlei dingen. Het weer zat mee en ze luisterde goed dus prima ritje! Daarna heb ik het zaagsel in de stallen gestrooid en geveegd. Ik ben lekker buiten in het zonnetje gaan zitten bij de paarden. Heerlijk!! Geen wind en heerlijk zonnetje! Om half 5 ging ik weer naar binnen. Daar was taart met ijs. Even een beetje gegeten en gebreid opnieuw en toen op naar de paarden om ze naar binnen te doen en hun avond eten te geven. Andrea kwam me helpen, heel aardig van haar!! Daarna weer naar de koeien om te melken.
Na het melken was het voor ons ook weer tijd om te gaan eten. Het eten was nog niet helemaal klaar toen wij (Gudmunder en ik) binnen kwamen. Ik heb dus weer een stukje zitten breien. Ik zal een foto proberen te uploaden hoe ver ik nu ben ;).

Wel ik ga nu lekker douchen en op tijd naar bed vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Saurbær

Ivanka

2015 Stage in IJsland. Bedrijf Middalur. Stage met koeien, paarden en schapen. 2017 Terug naar de boerderij!!

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 39289

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 31 Juli 2017

Terug naar Middalur!!!

19 April 2015 - 28 Juni 2015

Stage in IJsland

Landen bezocht: