Het feest - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu Het feest - Reisverslag uit Saurbær, IJsland van Ivanka kuringen - WaarBenJij.nu

Het feest

Blijf op de hoogte en volg Ivanka

02 Mei 2015 | IJsland, Saurbær

Het feest

Rond een uur of half 10 vertrokken we naar huis waar het feest was. Voordat we gingen werd er al volop bier gedronken zo ook in de auto. En ja ook hier ben ik de bob… :P. In dit huis worden geregeld feesten of evenementen gehouden. Gister avond kwam er een band optreden met wat IJslandse muziek maar gelukkig ook nummer die ik kende.
Er werd heel veel gedronken maar iedereen nam zijn eigen bier mee zelfs wijn was er mee. Je kon het er ook wel kopen maar dat zal wel een stuk duurder zijn denk ik. Ik weet het niet. Ik heb lekker cola gedronken.
We hadden ook afgesproken dat we Engels zouden praten omdat ik het anders niet kon volgen. Ze hadden er een spelletje van gemaakt als ze IJslands spraken moesten ze drinken. Maar ja toen er meer en meer mensen bij kwamen was het niet meer te doen want ja tegenelkaar spreken ze toch gewoon IJslands.
Het feest was niet echt zoals ik verwacht had maar ook niet zoals de andere verwacht hadden. Er waren namelijk maar heel weinig mensen! Ik was met Andrea, Olaf en een paar vriendinnen van hun daar heen gereden. Gedurende de avond kwamen er steeds meer vrienden van hun. Dus uiteindelijk was het de vriendengroep en een aantal oudere/ volwassenen.
Ondanks dat er zo weinig mensen waren was het toch wel heel gezellig. Rond een uur of 3 waren we weer thuis en was het bedtijd.
Ik hoefde vandaag niet te melken dus heb ik vandaag lekker even kunnen uitslapen. Dit heb ik ook zeker gedaan!! Nu dus even mijn blog bij werken en dan weer aan de slag. We gaan maar weer verder met de muur schoon maken.
Hopelijk ook weer een lekker ritje maken want wat is het weer prachtig weer buiten!!

  • 02 Mei 2015 - 14:22

    Irma:

    hai Ivanka
    Heb je nu voor het eerst in ijsland in de auto gereden. Zag overigens dat Astrid nu ook op deze site een blog is begonnen. Zit nu in Engeland. Misschien ook leuk voor jou om af en toe te kijken. Iris heb nog niet kunnen vinden. En yara vertrekt pas 14 mei zo te zien op face book
    gr mam

  • 02 Mei 2015 - 16:28

    Laurence:

    Hoi Ivanka,

    Je begint al een echte IJslandse te worden. Gaat het breien goed vooruit. Die buitenritten lijken mij heerlijk om te maken. Zo te lezen heb je al aardig je draai gevonden.
    Voorlopig even geen reactie vanuit mijn kant want ik vertrek morgenochtend naar Mallorca. Na mijn vakantie lees ik al je blogs in 1 keer bij. Blijf genieten en tot over een weekje.
    Groetjes Laurence

  • 02 Mei 2015 - 23:55

    Madeleine:

    Jeetje Ivanka, wat een ervaring! Petje af hoor! Ik zal blij zijn wanneer je weer terug bent in Nederland, want ik mijn mijn paardrij-maatje!

    Succes daar in de verre verte en kom veilig terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Saurbær

Ivanka

2015 Stage in IJsland. Bedrijf Middalur. Stage met koeien, paarden en schapen. 2017 Terug naar de boerderij!!

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 39263

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 31 Juli 2017

Terug naar Middalur!!!

19 April 2015 - 28 Juni 2015

Stage in IJsland

Landen bezocht: